ΣΥΝΘΕΣΗ ΔΣ ΕΙΝΝΕΥΒ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΑΝΤΩΝΙΟΣ-ΠΑΡΙΣ ΣΩΤΟΣ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΠΟΥΓΑ

ΤΑΜΙΑΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΑΠΟΔΑΣ

ΜΕΛΟΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΑΥΡΗΣ


ΤΡΙΜΕΛΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Γ.Ν. ΧΑΛΚΙΔΑΣ

ΓΙΩΤΑ ΒΕΡΓΟΥ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΙΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ

Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΣ ΤΟΥ ΙΣΕΥΒ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΙΝΝΕΥΒ Αντωνίου-Πάρι Σώτου ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΙΣΕΥΒ


Αγαπητοί συνάδελφοι,

Σχετικά με την δημόσια διευκρίνιση που μου ζητήθηκε να προβώ στην συνεδρίαση της 07.07.2016 ,από την πλειοψηφία των μελών του ΔΣ του ΙΣΕΥΒ , αναφορικά με την δήλωσή μου για την Θερινή Ογκολογική Ημερίδα, έχω να δηλώσω και να διευκρινίσω δημόσια τα εξής:

1)  Η δήλωσή μου αυτή έγινε κάτω από βαρεία συναισθηματική φόρτιση η οποία και κυριάρχησε μετά από τον αποκλεισμό μου από το να χαιρετήσω ως εκπρόσωπος των Νοσοκομειακών Ιατρών Εύβοιας και να ευχηθώ την ευόδωση των  εργασιών της εν λόγω διημερίδας , ακριβώς όπως είχα κάνει και πέρυσι.

2)  Συγκεκριμένα αναφέρω διευκρινιστικά ότι με την φράση  «Η απόλυτη απαξίωση» εννοώ την απαξίωση που ένοιωσα προσωπικά, έτσι άρχισε και η δήλωσή μου, και επ΄ουδενί εννοούσα ότι ήταν απαξιωτικό το επιστημονικό επίπεδο της όλης διοργάνωσης.


3)  Η φράση μου για το πτωχό επίπεδο αναφερόταν μόνο για την συγκεκριμένη ορθ/κή ομιλία την οποία άκουσα ,(ως προεδρεύων και με την ιδιότητα του Δ/ντού Ορθοπαιδικής),η οποία δεν με ικανοποίησε επιστημονικά καθώς περίμενα κάτι περισσότερο, πλήν όμως δεν είχα καμία πρόθεση να υποβιβάσω ή να απαξιώσω ούτε την προσπάθεια της συγκεκριμένης εργασίας ,πόσο μάλλον τις υπόλοιπες. Άλλωστε οι υπόλοιπες ανακοινώσεις δεν συνάδουν με την ειδικότητά μου και ούτε είχα ποτέ την πρόθεση να τις κρίνω. Πως θα μπορούσα άλλωστε!!!




4)  Αντιθέτως δηλώνω ότι οι εργασίες που άκουσα την πρώτη ημέρα ήταν υψηλότατου επιπέδου, και όπως μου μεταφέρθηκε από συναδέλφους και η δεύτερη ημέρα ήταν αναλόγου υψηλού βεληνεκούς, καθότι δεν ήμουν παρών ,αφού μετά το πέρας της πρώτης ημέρας αποχώρησα εν μέσω βαρείας συναισθηματικής φόρτισης , λόγω του αποκλεισμού του απλού χαιρετισμού μου στην διοργάνωση.


5)  Επίσης με την φράση «παρακμή» (decadence) διευκρινίζω ότι ενώ πέρυσι διέκρινα μία λαμπρότητα στην διοργάνωση η οποία διανθιζόταν με την συμμετοχή και πολιτειακών παραγόντων όπως πχ του ΓΓ του Υπ.Υγείας και τοπικών αρχόντων, αντιθέτως εφέτος δεν διέκρινα κάτι τέτοιο. Σε καμία περίπτωση όμως δεν είχα την πρόθεση να καταλογίσω ευθύνες στα μέλη του ΔΣ του ΙΣΕΥΒ γι αυτό όπως λανθασμένα εννοήθη ,διότι όντως δεν το διευκρίνισα δεόντως. Πως θα μπορούσα άλλωστε, αφού και λόγω της ιδιότητάς μου σαν μέλος του ΔΣ του ΙΣΕΥΒ , λογίζομαι ως συνδιοργανωτής.

6)  Συμφωνώ απόλυτα με την κυρίαρχη άποψη των συναδέλφων στο ΔΣ του ΙΣΕΥΒ, που κατά την διαλογική συζήτηση εξέφρασαν για την συνεργασία των δύο Νοσοκομείων ,και δηλώνω ότι θα εργαστώ άοκνα για την περαιτέρω σύσφιξη των δεσμών μεταξύ των επιστημονικών φορέων και των κλινικών των δύο Δημοσίων Νοσοκομείων, μακρυά από προσωπικές αντεγκλήσεις και έριδες που διχάζουν την επιστημονική μας κοινότητα.

7)  Ακόμη και επειδή αναφέρθηκαν διάφορες άλλες φερόμενες δικές μου δηλώσεις σε ηλεκτρονικά ΜΜΕ , δηλώνω κατηγορηματικά ότι δηλώσεις συκοφαντικές (ράμματα για την γούνα....κλπ) ουδέποτε έγιναν από εμένα σε μορφή δημοσίων δηλώσεων και
ότι ανήκουν στην σφαίρα του κουτσομπολιού και του κίτρινου δημοσιογραφικού ρύπου.

8)  Δηλώνω δημοσίως ότι δεν είχα την παραμικρή πρόθεση να προσβάλλω προσωπικά ή να εκθέσω συγκεκριμένα πρόσωπα πόσο μάλλον μέλη του ΔΣ του ΙΣΕΥΒ τους οποίους εκτιμώ και σέβομαι για την προσφορά τους και την επιστημοσύνη τους.
Ελπίζω να γίνει κατανοητό ότι με τη δήλωσή μου εξέφρασα, δυστυχώς άκομψα, την πικρία που ένοιωσα και ότι αυτή έγινε υπό το βάρος μίας βαρείας συναισθηματικής φόρτισης που ένοιωσα λόγω του αποκλεισμού μου, σαν θεσμικού εκπροσώπου των Νοσοκομειακών Ιατρών της Εύβοιας και μέλους του ΔΣ του Γ.Ν.Χαλκίδας, να χαιρετήσω την κατά τα άλλα αξιολογότατη επιστημονικά αυτή διοργάνωση.
Ζητώ λοιπόν την κατανόηση από μέρους των μελών του ΔΣ όσον αφορά το θέμα αυτό και ελπίζω να λυθεί ή όποια παρεξήγηση τυχόν έχει δημιουργηθεί διότι ουδεμία πρόθεση είχα να θίξω προσωπικά κανένα μέλος του ΔΣ ή άλλο πρόσωπο.

Μετά τιμής ,

ΑΝΤΩΝΙΟΣ-ΠΑΡΙΣ ΣΩΤΟΣ
ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ Γ.Ν.ΧΑΛΚΙΔΑΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου